måndag 26 april 2010

Gästbloggning!

Eftersom jag sköter min egen blogg prickfritt (lite ironi där, om det inte uppfattades), kände jag att det var dags att sprida mitt ord. Idag genom Föreningen Uppsalaekonomernas ordförande Madeleine Celanders blogg! Såhär trevlig presentation fick jag:

"Linda Cederquist är redaktör för Uppsalaekonomernas tidning Reversen, och sprider inte bara glädje genom den fina tidningen utan även varje gång hon kliver in på Borgen! Med energi och karisma har hon tagit Uppsala med storm ända sedan hon började ekonomprogrammet som het brandman (kvinna?). Hon har hunnit med några turer utomlands under sin studietid, bland annar Australien och U.S.A. men nu är hon på plats i Uppsala, skriver Revers och läser psykologi. Linda har en passion för det lite omaka paret hårdrock och islandshästar, samt ett stort intresse för journalistik och kommunikation. Som person är Linda social, sprudlande och sugen."

Läs mitt inlägg på
http://ordfuppsalaekonomerna.blogspot.com/

:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar